تبلیغات ارزان ... تبلیغات ارزان ...
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید. پس از مطالعه مطالب نظر خود را اعلام فرمایید.

پیوند روزانه

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


تبلیغات ارزان ...

تبلیغات خود را با ارزانترین و بهترین قیمت به ما بسپارید
طرح پلاتینیوم تبلیغات در باکس24 با وبلاگ من
موضوع: <-CategoryName->

لطفاً ، برای حمایت از ما از وب سایت های زیر بازدید کرده یا در آن عضو شوید.

کسب درامد از طریق پاپ اپ

در فروشگاه شارژ تلفن همراه امپرور شما میتوانید بصورت همزمان، چند کارت شارژ اپراتورهای مختلف را به سبد خرید اضافه کرده و همه آنها را فقط یکبار و در یک تراکنش با هم بپردازید. ارزانتر از همه جا به مناسبت افتتاحیه و سه نوبت قرعه کشی روزانه.

* برای سفارش بسته های تبلیغاتی، میتوانید از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه با من در ارتباط باشید. - اسپانسر تبلیغاتی شما: empror *

* دوره جدید تخفیف : بدون مناسبت *

* تبلیغات کلیکی شما با 80 درصد تخفیف * فقط همین یک بار تا آخر بخوانید. *

بازدید کننده گرامی

سلام

 

طرح پلاتینیوم تبلیغات در باکس24 با وبلاگ من:

از امروز، شما میتوانید انواع تبلیغات ( کلیکی ) خود در باکس24 را با 80 درصد تخفیف نسبت به تعرفه های تبلیغاتی خود سایت به من سفارش دهید. بنابراین به همه دوستان با عضویت های پیشرفته و استاندارد که وبسایت، وبلاگ، و یا هر محصولی را برای تبلیغ در اختیار دارند پیشنهاد میکنم تا از این فرصت بی نظیر استفاده کنند. لازم به ذکر است که این طرح از ساعت 00:00 مورخ 1392/05/25 شروع شده و فعلاً تاریخ انقضاء ندارد. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در این خصوص داده شده است.

کسب درآمد آنلاین

برای آگاهی بیشتر، به تعرفه های زیر ( جداول شماره 1 و 2 ) توجه و مقایسه کنید:

جدول شماره 1) تعرفه های کنونی تبلیغات در باکس24

 

جدول شماره 2) تعرفه های پیشنهادی من به شما با 80 درصد تخفیف ( به جز آگهی عضویتی، بقیه موارد پذیرفته میشود. )

 

محاسبه قیمت از روی جدول شماره 2 به روش زیر میباشد:

اگر a قیمت بسته کلیک قبل از اعمال تخفیف، b درصد تخفیف، و c قیمت نهایی بسته کلیک پس از تخفیف باشد میتوانید با فرمول a-[(a*b)/100]=c هزینه ای را که باید بپردازید محاسبه کنید. به عنوان مثال: قیمت یک بسته 5000تایی کلیک مینی به قیمت 55000 تومان برای شما 11000 تومان هزینه دارد. با کمک گرفتن از فرمول 11000=[100/(80*55000)]-55000

 

نکته مهم و توضیحات ضروری: دلیل تأکید من به استفاده کاربرانی با عضویت های پیشرفته و استاندارد تقویت روحیه مشارکت در ماندگاری سایت و تضمینی بر بودن همیشگی آگهی در سایت است. اکثر آگهی هایی که در سایت مشاهده میکنید توسط کاربران ارتقاء یافته قرار داده شده و معمولاً دوستان پیشرفته و استاندارد مشارکتی در این امر ندارند. به طور یقین، قیمت هایی که در جدول شماره 2 در بالا ملاحظه میکنید با این تخفیف استثنائی 80 درصد تخفیف ) باعث انگیزه یافتن همه شما خواهد شد و من 24 ساعته پاسخگوی شما خواهم بود. در صورت استقبال، این طرح ( تبلیغات با 80 درصد تخفیف ) در مناسبت های مختلف اجرا خواهد شد.

نحوه ثبت سفارش و پرداخت:

نکته: به دلیل اینکه من در حال حاضر از ورود به تالار باکس24 محروم میباشم و دسترسی ام به پیام خصوصی قطع است، شما برای سفارش آگهی های خود؛ با ایمیل empror_24@yahoo.com در تماس باشید.

1-ابتدا با توجه به جدول شماره 2 در بالا، بسته تبلیغاتی ( کلیکی ) مدنظر خودتان را یا از طریق ایمیل empror_24@yahoo.com یا از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 09374322715 به من اطلاع میدهید ( ارسال از طریق پیام کوتاه اولویت دارد. ). در همین مرحله، شما باید نام کاربری خودتان را به من اعلام کنید تا در سوابق شما درج گردد.

2-پس از انجام مرحله 1 هزینه بسته انتخابی شما به به شما اعلام میشود و شما هم وجه سفارش خود را ترجیحاً از طریق پایا ( که برای شما کارمزد نداشته باشد. ) یا از طریق کارت به کارت به شماره کارت یا شماره حسابی که در زیر نوشته شده واریز میکنید.

1-2-ورود به صفحات پرداخت اینترنتی بانک ها (برای کارت به کارت):

بانک ملی ، بانک پاسارگاد .


هشدار جدی : پس از اینکه طبق بند1 با من هماهنگ کردید، قبل از اینکه وجهی را واریز کنید؛ باید منتظر اعلام من باشید. چون ممکن است طبق موجودی حساب جاری ام در اکانتم شرایط فروش تبلیغات را نداشته باشم. بدیهی است، در صورتیکه مبلغی را بدون هماهنگی واریز کنید؛ این مبلغ مصادره شده و قابل برگشت به شما یا ذخیره برای آینده نخواهد بود و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

3-مشخصات تراکنش واریزی خود را همراه با مشخصات کامل سفارش تبلیغاتی خودتان از طریق ایمیل empror_24@yahoo.com یا از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 09374322715 به من اعلام کرده و منتظر بمانید.

4-من طبق روال همیشگی، تبلیغ شما را در پنل خودم ثبت کرده و منتظر تأیید مدیریت میمانم و تصویر سفارش فعال شده شما را از طریق ایمیل empror_24@yahoo.com برایتان ارسال میکنم.

کسب درآمد آنلاین

 

ممنون.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :مریم | لينک ثابت |پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:,|



موضوعات

آرشیو دفتر

مرداد 1392
اسفند 1391


نویسنده وبلاگ :


افتتاح فروشگاه شارژ امپرور

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


لینک دوستان

20ترین راههای کسب درآمد
http://kasbdaramedd
داستان های جالب و خواندنی
1000 تومان حق عضویت در پروباکس
کسب درآمد اینترنتی
بهترین سایت های کسب درآمد
مادر جونم...
درآمد اینترنتی برای همه
bia 2 dal
خرید عینک آفتابی مردانه
خرید عینک آفتابی اصل
خرید عینک آفتابی
خرید عینک آفتابی
خرید عینک آفتابی پلیس
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تبلیغات ارزان ... و آدرس empror.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com